سوالات متداول

همراهان عزیز نیوجات، آماده‌سازی سفارشات شما بین ۱ الی ۳ روز کاری زمان میبره (البته این ماکزیمم زمان هست و ما سعی میکنیم هرچه زودتر بسته‌های خوشمزتون را تهیه و براتون ارسال کنیم). البته در نظر داشته باشید در صورتی که برای دریافت بستتون عجله دارین، بهتره در زمان زودتری سفارش خودتونو ثبت کنین تا ما هم بتونیم با خیال راحت بسته‌هاتونو آماده کنیم و استرس دیر رسیدن بسته را نداشته باشیم.

در صورتی که در شهر یزد هستین، پس از آماده‌سازی، بسته‌هاتون به پیک تحویل داده میشن و با تفاوت چند ساعتی به دستتون میرسه، اما اگر خارج یزد باشین اصول بسته به شیوه‌ای که انتخاب می‌کنین ۱ الی ۵ روز کاری زمان میبره تا پست بسته شما رو به دستتون برسونه.

وزن بسته‌هامون بدون وزن پاکت‌های بسته‌بندی و جعبه‌ها محاسبه میشه و هزینه‌ای که شما پرداخت میکنین تنها هزینه میوه خشک خالص هست.

تمام میوه‌ها با دقت انتخاب شدن و دقیقا با عکسایی که داخل پیج و سایت میبینن مشابهت دارن، از نظر ما کیفیت محصولات اهمیت بخصوصی داره و تمام سعیمون این هست که بهترین کیفیت رو به شما ارائه بدیم. از نظر ما کیفیت محصولمون هست که ارزش برندمونو میسازه و حفظش میکنه.

در صورتی که داخل شهر یزد هستین، هزینه ارسال با پیک معادل ۱۰ هزار تومان می‌باشد. برای سفارشات خارج از یزد هم میتونین پست پیشتاز یا سفارشی رو انتخاب کنین، پست پیشتاز هزینه معادل ۱۵ هزار تومان هست و بین ۳ الی ۵ روز به دستتون میرسه، پست سفارشی هم هزینه‌ای معادل ۲۰ هزار تومان داره و بین ۱ الی ۲ روز کاری بستتونو دریافت میکنین.